Преминаване към съдържанието
logo
  • Няма предложения, защото полето за търсене е празно.

Защо да изберете клауд софтуер?

Технологиите се развиват и облачно базираният софтуер като услуга става все по-популярен в бизнес средите заради множеството си предимства. Такъв тип софтуер оптимизира работните процеси, предоставя сигурност и защита на информацията, прозрачност, гъвкавост и мобилност, автоматични обновления, спестяване на време, усилия и финансови средства. Облачно базираните програми елиминират нуждата от купуването на скъпи хардуери и плащането за it услуга по поддръжка на софтуер. За наличието на клауд платформа не е необходимо инсталиране. Използването на такъв софтуер и услуги дава възможност за използване на пространство според нуждите на компанията. Рискът от допускане на грешки при предаването на информация се намалява значително с такъв тип счетоводна/ТРЗ програма. 

Има ли защита на данните при клауд софтуера? 

В облачното пространство може да складирате голяма база данни, което намалява нуждата от хартиените документи и носенето на отговорност за тях. Информацията автоматично се архивира в надеждни сървъри, които пазят личните данни на всеки един служител. Хартиените документи могат да изгорят, да бъдат откраднати, да бъдат намокрени, мастилото да стане по-бледо с времето и да не могат да се четат. Но с клауд софтуера няма да имате тези проблеми. Всеки един потребител може да бъде напълно спокоен, че личните му данни са неприкосновени. Потенциалът на дигиталната информация е голям и той трябва да бъде използван за оптимизиране на работните процеси. Вашите данни са в безопасност и можете да контролирате достъпа на всеки един нает служител. В планИТ сме въвели най-използвания модел за управление на права и роли. Всеки потребител получава правата, които са му нужни според ролята му в компанията. Обектите на достъп са скрити, ако даден служител няма права до тях. Това е важно удобство, ако управлявате повече от една компания – потребителите могат да имат различна роля във всяка отделна компания. 

Как се актуализира една счетоводна програма в облака? 

Има различни счетоводни софтуери, но планИТ е онлайн счетоводен софтуер, който се актуализира автоматично без да е необходимо да плащате за това. Не е необходимо да правите каквото и да било, за да получите новия ъпдейт. По този начин спестявате пари и време, а работният процес се оптимизира. Услугата се подобрява и променя според специфичните нужди на компанията. Най-важното е, че не е необходимо ръчно актуализиране за спокойната работа и използването на всяка една функционалност в планИТ. Имате лесен достъп до цялата налична информация по всяко време и навсякъде. Дори да има нанесени промени, те се отразяват и са достъпни денонощно. Това води до ефективен работен процес, прозрачност и проследимост, по-добра организация и управление на дейностите. Сървърното пространство може бързо да бъде разширено, ако има неочакван растеж на трафика. То може да расте според изискванията на компанията и да балансира натоварването за по-малко напрежение в отделните сървъри. Това води до бързина и по-добро потребителско изживяване. По този начин ще спестите и средства, защото няма да плащате за капацитет, който не използвате. Може да променяте обема винаги когато пожелаете, за да отговаря той на конкретните нужди на компанията. Имате възможност да надграждате избраните функционалности със скоростта, с която бизнесът се развива, за да са налични всички високоефективни инструменти, които Ви трябват.  

 

Какво е необходимо за правилната работа на клауд базиран ТРЗ софтуер? 

За правилната работа на всякакъв вид счетоводни програми е нужно единствено наличието на интернет връзка, мобилно устройство, компютър или лаптоп. Предимството на планИТ е, че работи от всеки един браузър и има API интеграция със счетоводни софтуери, банки, Office 365, Google Suite и други приложения. По този начин цялата информация е централизирана на едно място, на един сървър, който защитава данните и има автоматични обновления, за да не се налага ръчен ъпдейт. Системата поддържа също автоматично настроени архиви с голям обем от данни и работи денонощно без почивка. Имате достъп до информацията навсякъде и по всяко време, като същевременно всички ТРЗ програми са в съответствие със законовите изисквания.  

Какви са предимствата на ТРЗ и HR софтуера като услуга в облака? 

  • ТРЗ и HR софтуерът автоматизират процесите, като позволяват на отдел ТРЗ и личен състав да използват времето си възможно най-ефективно. По този начин ТРЗ услугите са съсредоточени върху по-ползотворната работа и всеки един ТРЗ специалист не губи времето си с повтарящи се дейности, като по този начин увеличава ефективността си. 
  • Системата може да бъде надграждана спрямо развитието на бизнеса, да се добавят допълнителни функционалности или допълнително архивно място. 
  • Няма разходи за инсталиране и обновления. Не е необходимо скъпо внедряване и допълнителни средства за поддръжка.  
  • Освен че се спестяват време и пари с използването на програма за заплати и се автоматизират голяма част от повторяемите ръчни процеси, постигат се и по-ефективни работни процеси, които са в съответствие със законовите изисквания в Република България.  
  • Цялата необходима информация е на едно място. Служители, управители и работодател могат бързо да намерят всичко, което им е необходимо, за да вършат по-ефективно своята работа. 
  • Програмата автоматично и навреме изпраща нужните документи към НАП.  
  • Единственото нещо, което трябва да се направи предварително е настройка и въвеждане на данни.  
  • Счетоводните софтуери имат надеждна защита и са по-сигурни от хартиените документи.Designer

Защо да изберете клауд софтуера на планИТ за Вашата компания? 

  • ПланИТ е достъпна и за малки, и за големи компании, защото има възможност за индивидуални пакети според нуждите.  
  • ПланИТ е платформа, която средно спестява 8-9 часа на седмица на счетоводните екипи. 
  • ПланИТ поддържа калкулатор ТРЗ и други видове калкулатори, които подпомагат изчислението на различни видове обезщетения, отпуски, възнаграждения, удръжки и т.н. Това подпомага както служителите, така и работодателите във воденето на сметките. 
  • Процесите, свързани с изчисляване на заплати, изготвяне на обезщетения, издаване на служебни бележки, въвеждане на отсъствия, обновяване на графика и много други могат да се автоматизират, за да спестят ценно време на служители, счетоводители, HR екипи и управители.  
  • Служителите имат достъп до собствената си информация и могат да я актуализират. Лично имат възможност за подаване на молби за отпуски, изискване на служебни бележки и подаване на заявки за обезщетения.  
  • Могат да се ползват готови шаблони на документи от всяка една страна от работния процес – и от работници, и от работодатели.  
  • ПланИТ предоставя контрол на достъпа. Това означава, че отделните служители имат различни роли и различен достъп до информацията. Тя е защитена и е достъпна само за хората, които имат нужда от нея. 
  • За всяка направена промяна се изпраща уведомление, за да може винаги да сте наясно какво се случва във Вашата компания.  
  • ПланИТ е софтуер с много разнообразни функции, който е интуитивен и достъпен. Данните са лесни за прехвърляне от една програма към планИТ, затова миграцията няма да бъде трудна и няма да отнеме време. 
  • ПланИТ намалява риска от грешки, които се допускат при ръчно въвеждане на информацията. 
  • ПланИТ дава различни възможности – и за малки компании, и за големи. По този начин удовлетворява индивидуалните нужди и потребности.  
  • ПланИТ има многоезичен интерфейс и възможност за избор на подходящ пощенски сървър. 
  • Софтуерът е достъпен за Windows, Android и  iOS 
  • ПланИТ поддържа план-графици със стандартно и сумарно отчитане на работно време, като отчитането става автоматично без да е нужно да се правят ръчни промени. Всички отпуски и почивни дни се отразяват в програмата, както и болничните, временната нетрудоспособност и други специфики.  
  • ПланИТ създава ресурсен график с възможност за отчитане на капацитет на местоположение - определен офис според планираните смени.  

Свържи се с нас